Výtlak Križánka na sociálnych sieťach nezadržateľne stúpa

Výtlak Križánka na sociálnych sieťach nezadržateľne stúpa

FBB Fitness Akadémia Slovensko ponúka fanúšikom bodybuildingu a fitness, trénerom, inštruktorom a aj športovcom (bez ohľadu na príslušnosť k organizácii aj fedrácii), možnosť zapojit sa do edukačných aktivít. V prípade úspešného zvládnutia skúšok absolventi môžu získať
prestížny certifikát
o absolvovaní alternatívneho vzdelávania v bodybuildingu a fitness.
IFBB Fitness Akadémia Slovensko

27. marca 2021 sme na stránkach portálu EastLabs.SK zverejnil článok o tom, kto z našich športovcov má najväčší reklamný výtlak na sociálnych sieťach. V tom čase sa Michal KRIŽÁNEK pripravoval na prvú z troch tohtoročných súťaží, ktorou bol v Rusku konaný Siberian Power PRO Show. Jeseň bola vyhradená tradične súťaži Arnold Classic Europe a premiérovému ročníku súťaže IFBB Mr. Universe PRO. Počet "sledovateľov" našich bodybuilding a fitness hviezd kopíroval svetový trend, ktorý nám bol jasný aj na partnerskom projekte BikiniFitness.SK - bikinifitnessky (resp. dievčatá) vysoko prekonávali záujem o bodybuilderov.

Michal KRIŽÁNEK Instagram marec 2021Uplynulo však zanedbateľných 6 mesiacov a ukázalo sa, že záujem fanúšikov o bikinifitness v našich zemepisných šírkach asi dosiahol strop. "Nesúťaženie" najväčších hviezd sa podpísalo na stagnácii, ojedinele aj v poklese záujmu o ne.
Michal Krizanek
28. september 2021 potvrdil tento trend - ten kto súťaží, ďalej rastie, ten kto nesúťaží, stagnuje. A práve Michal KRIŽÁNEK (najväčšia hviezda bodybuilding scény Európy) nezadržateľne stúpa a za 180 dní získal na Instagrame 100.000 nových prívržencov a prekonal Zuzanu Kardošovú.


Križánek je fenoménom našej scény

Pohľad na sociálne siete o 2 mesiace neskôr, tzn. 28. novembra 2021, trend nezadržateľne stúpajúceho záujmu o Michala KRIŽÁNKA iba potvrdzuje - na Instagrame mu to prináša prírastok o ďalších 20.000 priaznivcov tzn.  celkovo nárast za 8 mesiacov o cca 115%.
Elite PRO ťažkotonážnik zo Slovenska, ktorý na PRO scéne spoznal iba jediný raz porážku, je nespochybniteľným fenoménom svoje doby a jeho popularita tak významným spôsobom prispieva k rastu znalosti značky jeho hlavného sponzora, ktorým je spoločnosť Chevron Nutriotion.
Michal Križánek

Potenciál Michala KRIŽÁNKA vynikne predovšetkým v porovnaní s najpopulárnejšími osobnosťami našej scény v sledovanom období, čo sa počtu "followers/prívržencov" týka:

27. marec 2021

  • Michal Križánek vs Timea Trajteľová ... 107.800 vs 270.300
  • Michal Kriánek vs Zuzana Kardošová ... 107.800 vs 202.200

28. september 2021

  • Michal Križánek vs Timea Trajteľová ... 207.091 vs 268.972
  • Michal Križánek vs Zuzana Kardošová ... 207.091 vs 206.800

28. november 2021

  • Michal Križánek vs Timea Trajteľová ... 228.269 vs 268.979

Podľa slov zástupcov Križánkovho hlavného sponzora, ktorým je spoločnosť Chevron Nutrition, spolupráca prináša pre Chevrom Nutrition aj v tejto zložitej dobe možnosť pokračovať v expanzii na zahraničné trhy nielen v rámci Európskej únie. Napriek zložitej situácii očakávajú, že Chevron Nutrition výrobky sa objavia v roku 2022 aj na trhoch Balkánu.



Diskusia k článku:

AMIX diskusia