Uplynulo však zanedbateľných 6 mesiacov a ukázalo sa, že záujem fanúšikov o bikinifitness v našich zemepisných šírkach asi dosiahol strop. "Nesúťaženie" najväčších hviezd sa podpísalo na stagnácii, ojedinele aj v poklese záujmu o ne.
28. september 2021 potvrdil tento trend - ten kto súťaží, ďalej rastie, ten kto nesúťaží, stagnuje. A práve Michal KRIŽÁNEK (najväčšia hviezda bodybuilding scény Európy) nezadržateľne stúpa a za 180 dní získal na Instagrame 100.000 nových prívržencov a prekonal Zuzanu Kardošovú.
Križánek je fenoménom našej scény
Pohľad na sociálne siete o 2 mesiace neskôr, tzn. 28. novembra 2021, trend nezadržateľne stúpajúceho záujmu o Michala KRIŽÁNKA iba potvrdzuje - na Instagrame mu to prináša prírastok o ďalších 20.000 priaznivcov tzn. celkovo nárast za 8 mesiacov o cca 115%.
Elite PRO ťažkotonážnik zo Slovenska, ktorý na PRO scéne spoznal iba jediný raz porážku, je nespochybniteľným fenoménom svoje doby a jeho popularita tak významným spôsobom prispieva k rastu znalosti značky jeho hlavného sponzora, ktorým je spoločnosť Chevron Nutriotion.
Potenciál Michala KRIŽÁNKA vynikne predovšetkým v porovnaní s najpopulárnejšími osobnosťami našej scény v sledovanom období, čo sa počtu "followers/prívržencov" týka:
27. marec 2021
- Michal Križánek vs Timea Trajteľová ... 107.800 vs 270.300
- Michal Kriánek vs Zuzana Kardošová ... 107.800 vs 202.200
28. september 2021
- Michal Križánek vs Timea Trajteľová ... 207.091 vs 268.972
- Michal Križánek vs Zuzana Kardošová ... 207.091 vs 206.800
28. november 2021
- Michal Križánek vs Timea Trajteľová ... 228.269 vs 268.979
Podľa slov zástupcov Križánkovho hlavného sponzora, ktorým je spoločnosť Chevron Nutrition, spolupráca prináša pre Chevrom Nutrition aj v tejto zložitej dobe možnosť pokračovať v expanzii na zahraničné trhy nielen v rámci Európskej únie. Napriek zložitej situácii očakávajú, že Chevron Nutrition výrobky sa objavia v roku 2022 aj na trhoch Balkánu.